fredag 6 juni 2008

Martins Fredagsmys 11

Hej vänner! Äntligen Fredag igen. Dagen vi alla har väntat på. Sommar, sol och bad! Vad kan bli bättre? I veckan har vi haft fullt upp och jobbat en hel del. Så det ska bli skönt med helg nu! Jonatan giggade för Aranässtudenterna i onsdags och det blev mycket lyckat. Det var många skämt och mycket dans! Blorkum gjorde sitt första liveframträdande till ordentligt rumpskak. Mycket jubel från de glada studenterna! Deras bästa bokning på 10 år sa dom efteråt! Hoppas ni mår bra allihopa och hoppas ni får en fin Fredag! Mys på er! Puss Martin!

Martins Fredagsmys 11

Nu ere Fredag!
/Martin

12 kommentarer:

Anonym sa...

skitbra!

Anonym sa...

shit bra dikt som vann!
ja såg min dikt längst upp i högen =)
och LÄTT att man ska till schools out nu när ni e där, men ja tänkte gå dit ändå. ;)
hare gött

Anonym sa...

man ska ju lätt på schools out :D
skratta ut timo, se er och träffa trevligt folk, Kan det bli bättre? :D

Ha en jävlans bra fredag

Anonym sa...

Fean va nice att ni ska dit :D ... bra dikt som vann :P

Anonym sa...

varför är det allti jag som ska däcka?

Anonym sa...

Haha shit det var ju min och mina kompisars dikt som vann! GRYMT! =)

förlåt Falle men ditt namn passade in i den raden, inget illa menat!

Anonym sa...

Måste bara rätta lite i dikten, det ska vara "NIANS bal" inte "Nåns bal" jaja det gick ju hem iaf =)

väldigt bra mys för övrigt!

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle jätte gärna komma och titta på er på Schools out, men jag kan inte, jag slutar nian nu och ska på avslutningsfesten, vi ses nog nån annan gång!

Kram

Anonym sa...

falle... du är den som gör det bäst!

Anonym sa...

HAHA! Philip satte huvudet på spiken!

Anonym sa...

Lätt att man ska på school´s out... ska ju tydligen annordnas nån slags fylle tävling! tror ja har en god chans att knipa en medalj!

Anonym sa...

Grymt vad go du är!