onsdag 31 oktober 2007

Hej hej!

Efter en heldag av rep och målande och grejjande så vaknar jag till mobilens vansinniga ringsignal.. måste ta och hitta en bättre låt.. det var martin som sa att jag skulle upp och hoppa för nu ska vi till Götet och handla grejjer till teatern (och hämta Malins Beautibox som hon inte helt oväntat hade glömt på tåget hit i lördags).. men det slutade med att jag stannade här, hos Grimpeberg.. ensam.. jag har spenderat den närmsta timman med att svara på mail, ringt till tyskland och slösurfat på www.killsometime.com otroligt kultiverat! nu börjar klockan närma sig lunch och magen skriker men jag har inte hört ett ljud om när de skulle komma tillbaka.. Morsan ska ju bjuda på Tacopaj idag! ähh, jag slår en signal...

"En kvart 14 dar" var den tiden jag fick att jobba med.. fan..

En annan helt orelaterad liten tanke är varför ingen har skrivit till våra nya mailadresser
kontakt@smartproductions.se ?

Igår var vi som Blorkumsson nämnde hela ensambeln och repade på allt som TRAMS Live heter! sen blev det sagan om de två tornen innan jag kännde att ögonlocken blev för tunga.

Ikväll så blir det väl repa repliker och softa lite..

Jag skulle kunna tänka mig en fruktbuffé med massa olika frukter och glassar! sist vi hade det så blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig.. men det var väl lyckat ändå.

nä, nu ska jag nog sätta mig och glutta på dumburken ett tag..

Veckans ord : spionkalkompasit

HAJ!

0 kommentarer: