måndag 17 mars 2008

Markus Grimberg

Ja, Svenska mässan-giggen gick smärtfritt. Det var kul och en hel del folk som såg och uppskattade när Filip dansade till Amy Diamond, Ostaffären bröt ut och när Martin framförde en utav hans nya alster. På tal om det. När Markus fick reda på att Martin i smyg hade spelat in en skiva så ville inte han vara sämre. Markus åkte snabbt ner till våran hemliga studio och knåpade ihop ett eget album: "Säg mig den som blir förvånad". Hans plan är att konkurrera bort Martin, vi får se hur det går.
Hela låtlistan:
1. Intro
2. Tanken för mig bort
3. Din skugga värmer
4. Tidigt imorrn igen
5. När jag skiter
6. En dag på sågen
7. Ös på grabbar!
8. Pratar i sömnen
9. Två tum två
10. Fyller vin i min soda stream
11. Skrota 740:n
12. Drar en stilla ronk

/ Jonatan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha den vill jag lätt ha! Grimberg for life!

Anonym sa...

jag gillar den här bilden på grimberg!

Anonym sa...

hahahahaahaha, kan man ladda ner skivan?