torsdag 13 mars 2008

Martin Bertilsson

Ok, nu är den äntligen här! Martin släpper nu sin första skiva någonsin. "Önskar att livet aldrig tar slut" Bekväma ballader i olika skalor. Martin har i smyg tagit gitarren, gömt sig i ett hörn och komponerat ihop egna låtar som nu anländer till folket. Bra låtar med fina texter som man blir glad av beskriver han skivan. Innehåller bland annat singeln "Vid din sida" och nya "När jag tänker på dig". Kan köpas utav Martin för en billig penning.

Hela låtlistan:
1. Intro
2. Min väg hem
3. En blomma så skör
4. Vid din sida
5. Skål för glada tider
6. När jag tänker på dig
7. Gitarren och jag
8. Solen ser dig och dina steg
9. Tre till fem
10. En öl till maten
11. Morgonen gryr, jag ligger kvar
12. En fröjd för fåglarna

/Jonatan

7 kommentarer:

Anonym sa...

var kan man köpa? ;)=)

Anonym sa...

Ni sa aldrig HUR man beställer ;)

Anonym sa...

precis, hur beställer man den? ;)

Anonym sa...

hahahahaha!!?

Anonym sa...

vart/hur köper man? :D

Anonym sa...

den har ja haft länge, plus att ja har den som digipack... du e ju verkligen inte lika "up to date" som jag e blorkumsson!

Anonym sa...

John är en riktig skrytmåns ju ;)