fredag 16 november 2007

Det här har med teatern och göra!

Hejsan alla glada och hjärtligt välkomna!
Nu har det kommit till den punkten i programmet då det är min tur!

Jag vill inte på något sätt vara den som e den, men om jag skall vara ärlig så tror det är absolut bäst om ni beställer billjetter till lörda... eller nej söndagen... eller vänta ja kan inte bestämma mig... fredag är också bra, men beställ inte till den... då är ingen av oss med, då har vi stand ins... ja vi hade inte tid på fredagen, Blorkum hade nån lerbads tid han hade planerat i flera dagar nu o Grimberg skulle tydligen på nån teater, jaja iallafall.
Jag hoppas ni, och när jag säger "ni" har jag ingen jävla aning om vad jag menar, är lika förväntansfulla som jag över det här spexet som dom här tramsarna eller vad dom nu kallar sig kokar ihop, för det det kommer bli bots mot pung och ett hejdlöst jääävla guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung!

/Jorpan Jorpansson aka jorpan aka John S Ahlberg aka "den där killen som somna på toan"

0 kommentarer: