torsdag 22 november 2007

To Do-list

Okej okej!
Nu har jag precis tagit en lång fika med ett antal vänner och diskuterat angående näsapans längd på själva näsan... Jag vet att den kan bli 17 cemtimeter lång. Det trodde ingen på. Men nu har jag inte tid att tänka på sånt för jag har en enorm "To Do"-list som bara blir längre ju mer jag gör på den. Ovanligt bland listor... Film att redigera. Sång att spela in. Mixning av låtar. Bränning av skivor. Ljus och ljus manus. Folk att kontakta. Saker att filma. Det tar aldrig slut. Plus att jag ska försöka hinna med skolan också. Men jag vet är att om allt hinns med och fixas så kommer det bli en hejdundrans premiär! Och det vet jag att ni väntar på. Har precis kontaktat vår tryckare så nya T-shirts kommer att finnas till premiären. Nu även tjejstorlekar eftersom en del klagade på oss att det inte fanns tröjor till dom.
I morgon är det två veckor till premiär. Två verckor som kommer bli ett rent helvete...

Jonatan

1 kommentarer:

Anonym sa...

det kommer bli skiiiiiiitbraaa det hära!! ojojoj!!