lördag 3 november 2007

En vecka som gick.

Oj oj oj sicken vecka det har varit! Det började i lördags med att Malin och Rebecka kom hit för att vi skulle repa hela veckan, så vi har bott i kollektiv hos Grimberg allihopa. Lite otur var dock att Emma och Madde jobbade o grejer så dom kunde inte va här hela tiden. ja... va fan har vi gjort... Byggt klart det mesta av rekvisitan, tog med tjejerna på shopping runda (alltid bra att ta med tjejer när man handlar) för att köpa kläder till en del karaktärer som ännu var nakna. Sen kunde vi ju klart ha repat mer än va vi gjorde under veckan men det var mest för att alla inte kunde vara med. Asså grejen e att de har varit en fruktansvärt jobbig vecka och sammtidigt hur jävla kul som helst, så ja har knappt koll på vad vi har gjort, de jag vet är att Jag har väl snittat typ 4 tim per natt. I onsdags var vi i teatern och träffade Simon (vår ljustekniker) och presenterade föreställningen för honom. Vi gick igenom det mesta tekniska och kollade om allt funkar som vi tänkt det, tyvärr fick vi ett STORT prblem med en gång som ja inte tänker skriva här, och till slut fick vi ge oss och göra det på ett annat sätt en vad vi tänkt. Vi kom fram till att detta kommer att bli den tekniskt mest avancerade föreställning som satts upp i Kungsbacka någonsin. Jaja nu e de 5 veckor kvar till det är dags och det är fortfarande väldigt mycket å göra, faktiskt så mycket att jag knappt har hunnit lära mig mina repliker! Plus att vi väntar på rekvisita från Tyskland som vi inte har fått. Jag skulle vilja avsluta detta inlägg med ett citat som har hjälpt mig när det är tunga men roliga tider... "ropa inte hej innan proppen har gått"
Martin

0 kommentarer: