fredag 30 november 2007

En vecka kvar...

Precis. En vecka kvar, sen smäller det. Vi har arbetat med 1000 uppgifter på distans med varandra och det har funkat väldigt bra. Ikväll ska vi alla träffas och gå igenom alla nya saker som köpts, låtar som mixas, filmer som redigeras osv. Det ska bli roligt. sedan gäller det att hitta sig själv i hela spektaklet. Veta vilken roll man har i det hela så att man endast behöver koncentrera sig på det. Jag känner mig inte nervös, däremot lite hetsig angående hurvida tekniken kommer att funka när vi väl kommer in på teatern. När man ska ha mick eller mygga, om man hinner byta om, all scenografi med rörelse, rök och ljus och så vidare. Vi ska repa stenhårt nu i helgen och så flyttar vi in på teatern på måndag morgon. Sedan är det tidning och radiointervjuer som ska klämmas in under veckan. Ett plus till Fahlén där som tagit hand om allt sånt. Nu ska jag skriva ut det sista manuset, skita och åka hem till Kungsbacka... Hare gött!

P.S.
Våran specialbeställda fågelmask från Tyskland har tydligen kommit. Efter månader av väntan dök den upp i sista sekund. Fick reda på det när jag fick ett MMS med denna filmen.
"- Hallå Blorkumsson, du! Jag är en fågel från Tyskland, du. Och jag ska va med i er... På eran teater, du... Heeej dååå!"
/Jonatan

0 kommentarer: