onsdag 30 april 2008

Hur många Blorkum?

TÄVLING!
Hittade av en slump en liten film vi gjorde till en övning i början av höstterminen på skolan. Vi skulle lära oss ett nytt redigeringsprogram och behövde bilder. Filmen skulle inte användas till nåt men nu när jag såg den tyckte jag att den faktiskt va lite skojig.

Hur många Blorkum?
Ja, jag förekommer i filmen. Det gör även Bob den lille pajasen.
Men hur många bilder är jag med i filmen? (Dialogscenen i slutet ej medränkad, alltså fram till att jag ställer en blomkruka på ett bord.)
Kolla, räkna kommentera och vinn!

Stöveln - Das Boot
Lycka till!
/Jonatan

6 kommentarer:

Anonym sa...

9 gånger? :)

Anonym sa...

13 gånger?

Anonym sa...

11

Anonym sa...

11 ggr kanske =)

Anonym sa...

12 ggr om man räknar med blomkrukan, men det gör vi inte nu och då är det 11.
men eftersom det redan är taget så säger jag 12 i alla fall!

Malin sa...

Shit vilka minnen som ploppade upp i min hjärna när jag såg den här filmen! Det ser ju nästan likadant ut som jag minns det....saknar våra sommrar där!!! Jonatan är med 11 gånger. Ha de!