tisdag 22 april 2008

Martin i studion

Martin har befunnit sig i studion nu i veckan och spelat in en låt till ett projekt. Det är faktiskt en ganska vacker melodi om jag får säga det själv. Ni kan få ett litet smakprov här nedan. Jag och Philip spelade in den och senare kommer jag att mixa den. Men först ska jag till Sthlm! Imorgon närmare bestämt, Drömfabriken, Henrik Dorsin, släkt och Pontus... Mmmm... Gamle Pontus... Det kommer nog bli himla kul! Idag har jag varit i Lahom av alla ställen och lyssnat på Mats-Helge Olsson hela dan. Och han kan prata! Aja! Hare fint!
Martin i studion 22/4

/Jonatan

8 kommentarer:

Anonym sa...

e de singback eller?
martin verkar ju inte alls röra på munnen när man hör honom sjunga, ibland säger han tillomed andra grejer medans han sjunger... lurt...

Anonym sa...

fiin! <3

Anonym sa...

Jag har själv somnat till den där Mats Helge...

Anonym sa...

ja det är TUR att man har så observanta läsare som Jorpajävel!

Anonym sa...

John har ju rätt! Vilken tur att det finns människor som John som avslöjar sådan lurendrejare som Martin!

Anonym sa...

Bara så alla vet så är det MIG Martin sjunger om.

Anonym sa...

Aja visst säkert!

Anonym sa...

fräsch ph!