tisdag 29 april 2008

Tre viktiga saker

Kom hem ifrån Sthlm i söndags efter en underbar helg. Träffade Pontus som ivrigt ville hänga med hela helgen vilket va grymt kul. Festade med Pontan och Jim i fredags efter jag hade sett Henrik Dorsins succéföreställning "Godkänd kvalitétsunderhållning". Fruktansvärt rolig kille alltså. Gav honom en Efter Plugget dvd som tack för biljetter.Pratade idag med Martin Drotz, kontaktknytare och hjälpreda angående ett möte i helgen. Han nämde då en rolig incident med hans dotter, Annika. När vi sågs senast i Februari fick vi reda på att Annika var ett jättestort "Trams-fan" så vi tog då med en skylt som det stod Trams på till henne som en fin gest. Martin berättade att Annika i skolan hade fått en uppgift som löd:
"Vilka tre saker kan du inte leva utan?"
Varpå Annika hade svarat:
1. Min Ipod
2. Min kamera
3. Min Tramsskylt

"Man blir gladare med en TRAMS-Skylt"
Arvo Süld Tramsgänget

Arvo instämmer.

/Jonatan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla borde få ha en Trams-skylt. det är inte mer än rätt!
Så nu kommer jag sitta här och vänta tills jag fått min...

Anonym sa...

Arvo is tha shitah!

Anonym sa...

det måste vara din klass de syftar på, då de skriver i ramelklass.