fredag 30 maj 2008

Martins Fredagsmys 10

Hej vänner!
Fredagskvällen står för dörren. Och vad passar väl bättre då en ett Fredagsmys! Vi jubilerar då det 10:e Fredagsmyset anländer! I veckan har vi bara gått igenom band. Band, band, band från TRAMS Live som nu änligen ska bli en DVD! Känns bra bara det att det är många band att gå igenom. Det kommer ta den tid det tar men huvudsaken är att det blir bra. Hoppas ni mår bra iallafall och att ni får en trevlig Fredag! Mys på er! Puss Martin!
Martins Fredagsmys 10

Nu ere Fredag!
/Martin

12 kommentarer:

Anonym sa...

åhhh jag som var så nyfiken på vem som skulle vinna!
mitt namnförslag är Theodor. Eller Myser eller möjligtvis Martin Jr
många namnförslag men det är bättre än inget alls!

Anonym sa...

nej inte en hel vecka!! de orkar man ju inte vänta!

mitt namnförslag är björne! ja vet att de e ett lejon, men björne va bättre än lejonre! eller kanske ROLF!

Anonym sa...

Åh.. ja som längta tills idag för att få veta vem som vann. =(
han kankse kan heta:
- mr.mysco
-dunderklumpen
elr
-tramsarn

Anonym sa...

han va ju söt
ka han heta Grodan boll det e rätt roligt =)
elr Mulle

Anonym sa...

Luggen.. kanske :P för man ser ju inte hans ögon för hans lugg e i vägen x) .. men asså åå en hel vecka så läänge ;P

Anonym sa...

Jenny

Anonym sa...

haha det var nog mitt och mina två vänners brev som kom in idag, vi råkade skicka det lite sent. aja.
mitt namnförslag är Emot, alltså ett emo (inte en emo) ett emo=emot eftersom man inte ser ögonen pga luggen tänkte jag.

Anonym sa...

Walla! Det är ju Sveriges nationaldag nästa fredag! Då får det bli världens fredagsmys!

Anonym sa...

Det är ju klart att lejonet ska heta Koffe Jr :D

Anonym sa...

Leif Borg!

Anonym sa...

Mr Rock n Roll.

Anonym sa...

Jag tycker att lejonet ska heta Truls eller Trusse!