fredag 16 maj 2008

Martins Fredagsmys 8

Hej vänner! Kom precis ut ur duschen efter en vanlig dag på jobbet. Jag har jobbat hela veckan så jag e helt slut! Och vad passar då bättre än FREDAG! Yippie! Ganska tråkig vecka som gått, jobb och när jag inte har jobbat så har jag vilat. Jag spelade badminton en kväll också. Det va skoj. Sommarsyskon håller på att färdigställas och kommer premiärvisas på måndag! Det är ljudläggning som pågår just nu. Skitspännande! En trailer till den är på G också! Hoppas ni har det bra och att ni får en fin helg! Mys på er! Puss Martin!

Martins Fredagsmys 8

Nu ere Fredag!
/Martin

14 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha. fan va bra! fredagsmyset äger! =P
Regnbågsförsök kan den heta. haha
ni e kungar!

Anonym sa...

förstod inte riktigt, är det Martin som är konstverket?

Anonym sa...

Helt enkelt "en gubba grön tavla"
//Anton på loftet

Anonym sa...

Alltid lika mys varje fredag! Varför inte smart paint. Ha en bra helg!

Anonym sa...

Glöm inte att ni behöver lämna någon form av kontaktinfo så att vi kan höra av oss till den som blir den lyckligt utlottade! Mvh / SMART Productions

Anonym sa...

grymt bra mys!
Jaa du.. va ska den heta..?
...
trams tavlan kanske?
hare gött
mail: ducki_duck_lover@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej!
verkligen jättebra Fredagsmys denna veckan!

Tavlan ska heta supersnurr!

give_it_to_me_give_it_to_me_give_it_to _me@aol.com

Anonym sa...

martins royal piece of art.
Den skulle passa som handen i handsken i min bruna källare..

Anonym sa...

Martin's Piece Of Art

rosa.naglar@hotmail.com

Anonym sa...

Martins Superdupermegaaktionmantavla

mail: inteminriktigamejl@hotmail.com

Anonym sa...

jag är lätt bäst på att gå på äventyr, leta ägg och tummborottas så därför förtjänar jag tavlan!
och den skall heta "en gul gnu" för det ligger så bra i munnen.

narkotikabrott@hotmail.com

-malin-

Anonym sa...

jag är lätt bäst på att gå på äventyr, leta ägg och tummborottas så därför förtjänar jag tavlan!
och den skall heta "en gul gnu" för det ligger så bra i munnen.

narkotikabrott@hotmail.com

-malin-

Anonym sa...

den kan heta martins kladdkladd!!

Anonym sa...

Hej hej!
Jag tycker att tavlan ska heta Vivaldi on crack!