onsdag 7 maj 2008

Syskonsommar - Insp. dag 2

Då så! Vi har filmat i ännu en varm dag. Lärde mig efter igår så hade ett paraply med mig så jag inte skulle bränna mig. Vi filmade karaktärernas presentationer imorse och ett ganska roligt snubbel-parti som ni kan se exempel på här nedan. Sedan kom en skådis "Inge" som spelade Gunnarsson dit barnen går i filmen för att fika. Inge var mycket duktig och levererade replik förvånansvärt naturligt. Sedan hade vi en nakenscen då barnen skulle bada i en sjö. Hade lite problem då det kom två barnfamiljer och skulle bada precis samtidigt som vi skulle. Men dom kunde flytta sig lätt som tur var. Till sist var i en en skog vid en väg (åh, dessa bilar!) där vi filmade vid ett skökhus dit barnen tar sig för att ta reda på om Vargmannen verkligen bor där. Hela dagen har gått bra och ingen övertid. Måste ge ett plus till teamet som är väldigt tryggt att ha. Alla är väldigt fokuserade på sina uppgifter. Nu är jag trött, sliten och utmattad. Ska lägga mig för det blir tidigt imorgon med!
Bilder från inspelningen. (Klicka för större)








Ninjas stunt


/Jonatan

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att det flyter på så bra! Härligt väder dessutom!

Anonym sa...

Niiice! Ser fram emot!

Anonym sa...

Fan va ball det ser ut! Vill seeeeeeee!