fredag 9 maj 2008

Martins Fredagsmys 7

Hej gott folk! Det blev ett sent Fredagsmys idag. Vi har varit i Falkenberg och filmat hela dan. Syskonsommar heter filmen som ni trogna bloggläsare kanske redan har förstått. Det var skitkul faktiskt. Jag, Markus, Philip och Mia var där idag och var med i ett par bilder. Tror att det kommer bli en helcrazy film. Varmt och svettigt. Jonatan hade mycket att stå i eftersom han både regisserar och spelar en av huvudrollerna. Men han skötte sig såg det ut som. Annars har jag spelat in en ny låt som ska mixas ihop så snart som möjligt. Den får ni lyssna på när den blir klar! Ha en trevlig fredag. Mys på er! Puss Martin!

Martins Fredagsmys 7

Nu ere Fredag!
/Martin

15 kommentarer:

Anonym sa...

här väntar man på fredagsmyset och så vill du ha reda på vilken färg man gillar? Blå! kunde du inte visat nåt från filmen eller nånting?

Anonym sa...

Hmmm favoritfärg...Guldglitter!

Anonym sa...

Guldglitter? är det en färg?
jag får nog dra till med Blurple - en snygg blandning mellan blå och lila! bra skit!

Anonym sa...

Blå tycker jag om
(En annan Johan)

Anonym sa...

svart såklart! =)

Anonym sa...

svart såklart! =)

Anonym sa...

lila är snyggast!

Anonym sa...

Som sagt Grönt e skönt!! =D
men svart e oxå bra :/
hmm.. ja tar nog..
äh ja tar båda =D

Anonym sa...

Jag tycker att Blurple lät som en snygg färg! Den röstar jag på!

Anonym sa...

svart så klart! men limegrönt och shockrosa är ju sjukt fint ^^ så de får väl bli dem i guess

Anonym sa...

ljusblå är min favvo =P

Anonym sa...

rosa!

Anonym sa...

blurple låter skitbra!

Anonym sa...

Burple är nog den mest spännande färgen, den röstar jag också på!

Anonym sa...

jag tycker smurfblå med vita kallingar o vit toppluva!! ja!