torsdag 3 juli 2008

Krabat

Det är skönt att solen är tillbaka! Nu kan man äntligen va ute och umgås istället för å sitta inne å böga. "De bästa idéerna kommer i solen" kanske någon har sagt nångång, men det stämmer inte. Istället kommer det en liten krabat och flyger in i Martins öga. Krabaten fick namnet Henrik. Direktör Henrik von Klyver om rätt ska va rätt.
Jag hörde en rolig replik idag när jag var på Hydro. Mannen bakom mig sa bestämt till tjejen i kassan:
- En vit lång hård prince!
Det tyckte jag var en rolig beställning. Alltså ciggaretter om ni inte hängde med på det! Kvällen drar ihop sig och jag funderar om jag ska kolla på Diary of the dead eller Vänner. Jag och Martin har ett Vänner-race just nu. Jag ska precis börja på säsong 6 medan han bara har kommit till säsong 3. Han får ligga i!

Martin och Direktör Henrik von Klyver

/Jonatan

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha va folk kör vänner race nu då :P känner 2st till som gör de..men serien e ju bra så man kanske skulle ta å göra de sj ^^