fredag 18 juli 2008

Martins Fredagsmys 17

Hej vänner!
Vårat 100:e blogginlägg! Yippie! Fredag igen, äntligen. Jag är lite pissed off på Blorkum som vunnit massor av choklad på Liseberg i veckan! Jag vill också ha choklad. Hans kusin med vän har varit här i veckan och det har varit jättekul. Jag håller på att trassla ut Buzz-kontroller som jag ska spela med några vänner. Ska bli kul. Livet leker. Hoppas ni får en trevlig Fredag! Mys på er! Puss Martin!

Martins Fredagsmys 17

Nu ere Fredag!
/Martin

10 kommentarer:

Anonym sa...

martin fahlén: hur kommer det sig att du går under smeknamnet "fyllecellsfalle"?

Anonym sa...

Martin Fahlén: Varför tycker jag att Blorkum är så jävla sexig?

Anonym sa...

falle: vad gör du nu för tiden? varför hör du aldrig av dig? det var alldeles för längesen vi sågs. bor du kvar i samma 2:a? vad jobbar du med? jag bubblar av frågor, ge mej ditt underbara leende.

Anonym sa...

Fahlén: Vad har hänt med Pontus Johansson? lever han? Vad gör han? Berätta! Saknar den pojken!

Anonym sa...

Falle, vad Är egentligen meningen med livet?

Anonym sa...

martin fahlén: jag har hört att du får till det sällan, hur kommer det sig?

Anonym sa...

Fahlén, vilken filmkamera är värd att önska sig i 18års present? Den ska vara bra men inte kosta allt för mycket.

Anonym sa...

Falle, när kommer Trams Live ut på dvd?

Anonym sa...

Falle, vart ska man gå på kvällen om man vill ut, ta en öl och träffa brudar?

gissning på gåtan då... öhhh kanske en finne? =P hahaha

Anonym sa...

en finne? jag fattar inte :S
jag gissar på en snyltare i sådana fall.