fredag 4 juli 2008

Martins Fredagsmys 15

Hej vänner!
Fredag igen och livet leker! Denna veckan har vi bara redigerat och redigerat på TRAMS Live DVDn. Det tar aldrig slut! Så mycket att göra. Men även fixat inför företagsgigg och planerat framtiden. Det är inte en lugn stund. Kanske inte märks men fan va vi håller på tycker jag. Men nu är det Fredag och då är det det som står i fokus! Markus slutade på sitt jobb idag så han har bjudit på tårta. Man tackar ja! Lite kul att våran Tramsgänget-grupp på facebook har nu över 350 medlemmar! Nåt å fira de med! Hoppas ni får en trevlig helg! Mys på er! Puss Martin!

Martins Fredagsmys 15

Nu ere Fredag!
/Martin

7 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha fin låt! :)

Anonym sa...

haha tack martin för du tog min dikt:D.. elr inte bara min egentligen mysans också :D
har ingen bra sommar drink, men hare gött

Anonym sa...

Gin och tonic dårå!

Anonym sa...

Grym låt!;) Du kanske inte minns det, men på schools out var det mig du gick in i när ni skulle gå;)
Du e bäääst! puss kraaaaam

Anonym sa...

HAHAHA!!
"ååhh, jag bara sitter här och svamlar"

Martin?

Anonym sa...

1 dl fanta med flädersmak (freaky fläder tror jag den heter),1dl vodka vanilj, 1 dl sprite. en finfin sommardrink!

Anonym sa...

När släpper ni syskonsommar på dvd?! Jag vill så gärna se den! :D
// Robin